Cauta in stiri

RSS Feed

rebranding

Un nou logo pentru Akrapovic

Paul Lozba | 01.01.2008
Foto ©:

Prestigioasa companie slovena producatoare de evacuari sportive si stradale, ce s-a lansat in anul 1990, si-a schimbat la sfarsitul anului trecut logo-ul si a lansat un nou site. Noul logo se prezinta ca o evolutie si are un contrast mult mai bun.

Comunicatul de presa
Traim intr-o era a simbolurilor. Aceste forme abstracte surprind esenta a ceea ce reprezinta. Ele inglobeaza filosofia si valorile a ceea ce este prezentat. Companiile au si ele simbolurile lor - logo-urile. Compania Akrapovic are de asemenea.

Conceptul scorpionului, motivul principal din logo-ul nostru, isi are originea din numele fondatorului companiei, Igor Akrapovic (in limba turca Akrap inseamna scorpion). Combinat cu filosofia companiei de a oferi excelenta si calitate, a rezultat un logo memorabil dar si :

* modern
* original
* corporatist
* pictogramic
* unic
* comunicativ
* dinamic dar in acelasi timp sofisticat

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.