Cauta in stiri

RSS Feed

tuning

LSL - o companie mica avand insa o productie impresionanta

Costi Radoi | 17.02.2012
Foto ©:

Sa vorbim despre o alta companie "de familie" ce s-a ridicat in piata moto din Germania si apoi la nivel european si mondial. E vorba de LSL.

Jochen Schmitz Linkweiler, fondator si "capul companiei", a fost cel care inca de la inceput a avut ca ocupatie principala atat ideile de produs cat si designul motocicletelor. In 1985 el construia prima motocicleta supermoto din Germania, pe baza unui KLR 600. In 1996, a reusit sa convinga familia Chaplin, sa-si imprumute numele unei motociclete Harley-Davidson, ce a devenit "The Chaplin". Motocicleta a fost construita de catre Jochen Schmitz Linkweiler in stilul motocicletelor anilor '30. Doar 10 astfel de motociclete au fost construite. Proiectele inovatoare ale motocicletelor custom vor ramane mereu pasiunea inginerului de la conducerea companiei, astfel incal LSL continua sa surprinda lumea moto cu diferite proiecte cafe racer, streetfighter, racer sau urban bikes. In 2005 LSL a reusit sa obtina numele "Clubman" pentru proiectele cu tenta retro-clasica.

Insa ocupatia principala a companiei sunt accesoriile de tuning si piesele de ordin tehnic pentru motociclete. Acestea sunt proiectate in atelierul din Krefeld. Materia prima si produsele finite sunt fabricate de catre uzine specializate din Germania, dupa care sunt testate , ambalate si livrate din atelierul din Krefeld. LSL sponsorizeaza echipe de curse, pentru ca ceea ce poate invata in competitii sa poata fi aplicat pe viitoarele produse de strada. Printre produsele confectionate de LSL amintesc: scarite racing, amortizoare de directie, manete, crash-bumpers, ghidoane, kituri de conversie de la semi ghidoane la ghidonul conventional si multe alte produse.

Compania LSL a reusit sa-si califice "TUV" toate produsele, si a fost deseori votata in categoria "Best Brand" de catre cititorii revistelor "Motorrad" si "PS", la categoria "Tuner" si "Customizing". Datorita faptului ca este o companie mica, este necesara vizibilitatea sa ca si brand, si de aceea se explica  prezenta sa in cataloagele lanturilor de magazine "Polo" sau "Louis".

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.