Cauta in stiri

RSS Feed

lubrifianti

Motorex Racing Line

Costi Radoi | 14.02.2012
Foto ©: Motorex

Cum Motorex este o companie pentru care lumea motorsportului inseamna foarte mult, atat datorita vectorului de imagine cat si datorita faptului ca produsele performante acolo isi gasesc bancul de test, regasim intre produsele companiei si o "Linie Racing". Aceasta linie se refera la lubrifianti si materiale ce se folosesc in competitii.

Pentru motocicletele off-road vom incepe cu uleiul Racing Pro 4T 5W30, un ulei semi sintetic, de inalta performanta. Acest ulei reduce coeficientul de frictiune si este prietenos cu ambreiajul. Special pentru KTM, exista uleiul full sintetic ce se numeste KTM Racing, cu vascozitatea 20W60. Tot pentru motocicletele de off-road, Motorex a dezvoltat impreuna cu producatoriul de filtre Twin Air, 2 produse de top, Racing Bio Liquid Power, care este un ulei de uns filtrele de aer off-road, de burete si Racing Bio Dirt Remover, solutia de curatat pentru aceste tipuri de filtre de aer. Amandoua produsele sunt 100% biodegradabile si permit o filtrare excelenta, dublata de o permisivitate extraordinara a aerului in cazul uleiului de filtru, dar si de o curatare exemplara, indiferent de materialul depus pe filtru in cazul solutiei de curatat.

Pentru motocicletele super performante de superbike si supersport, in special motocicletele cu motoare in 4 cilindri, Motorex a dezvoltat uleiul Racing Pro 4T 0W40. Acesta este un ulei full sintetic, care reduce coeficientul de frictiune, oferind un plus de performanta. Pentru motocicletele cu 2 sau 3 cilindri, din aceeasi categorie, Motorex a dezvoltat Racing Pro 4T 15W50, doar vascozitatea fiind diferita fata de Racing Pro 4T 0W40. Atentie! Acestea nu sunt uleiuri pentru uzul normal, de strada. De asemeni, pentru aceste tipuri de motociclete, s-a dezvoltat spray-ul de uns lantul, denumit Chain Lube Racing, acesta avand si teflon in compozitia sa.

Pentru motocicletele cu cutie de viteze cu ungere separata, fie ca au motoare in 2 timpi sau in 4 timpi, Motorex a dezvoltat Racing Gear Oil 10W40. Acest ulei este foarte prietenos cu ambreiajul si rezista la presiunile extrem de mari rezultate in competitii.

Nici franele nu au scapat de "atingerea" Motorex, in linia aceasta de produse de maxima performanta aflandu-se Racing Brake Fluid, un lichid de frana cu punct de fierbere si de lucru extrem de ridicat, 295°C/195°C.

Desi introduse intr-o alta categorie, uleiurile de amortizoare fac totusi parte din aceasta linie, purtand chiar eticheta Racing. Astfel gasim in linia de produse uleiurile de furca denumite Racing Fork Oil, cu vascozitati 2.5W, 5W, 7.5W, 10W si 15W, dar si ulei pentru amortizoare spate, denumit Racing SD1. Toate aceste uleiuri au proprietatea de a limita coroziunea si de a preveni incalzirea si formarea de spuma in timpul lucrului amortizorului. Spre deosebire de celelate produse din linia Racing, aceste uleiuri de furca si amortizor spate pot fi folosite cu succes in uzul stradal.

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.