Cauta in stiri

RSS Feed

anvelope

MV Agusta F3, va veni echipata cu Pirelli Diablo Rosso Corsa

Costi Radoi | 13.02.2012
Foto ©: MV Agusta / Pirelli

Noua bijuterie mult asteptata, MV Agusta F3, aceasta motocicleta 100% "made in Italy", va fi echipata de origine cu Pirelli Diablo Rosso Corsa, cu dimensiunile 120/70-17 pentru fata siĀ  180/55-17 pentru spate. Acest lucru a fost dezvaluit in conferinta de presa de pe 9 februarie, de pe circuitul Paul Ricard, in Franta, din regiunea Le Castelet.

Pirelli Diablo Rosso Corsa sunt cele mai versatile anvelope pentru uzul atat pe circuit cat si pe strada, avand un backround cu origini in WSBK. La randul ei, MV Agusta F3, care a fost prezentata la Eicma 2010, se doreste a fi un punct de referinta in piata motocicletelor de 600 cmc. Asadar avem privilegiul de a asista la mariajul a doua produse noi, ce se doresc a fi topul si punctul de comparatie al industriei de specialitate.

Pirelli Diablo Rosso Corsa inglobeaza cele 3 "suflete" ale gamei sport. Diablo este deja un brand oferit in piata de catre Pirelli inca de la inceputul mileniului, Rosso, este o marca a performantei, iar Corsa este cel mai nobil mod de a exprima competitia. Aceasta anvelopa a fost dezvoltata avand ca tinta ultima generatie de motociclete de strada, performante, echipate cu sisteme electronice de control. Anvelopa ofera o performanta inimaginabila, avand in vedere faptul ca este construita pe baza cunostintelor acumultate in WSBK. Anvelopa ofera satisfactie tuturor utilizatorilor, fie ca o folosesc pe circuit, fie pe serpentinele muntilor.

Pirelli Diablo Rosso Corsa este construit folosindu-se atat cunoscuta tehnologie EPT (Enhanced Patch Technology), cat si ICS (Ideal Contour Shaping), tehnologii ce permit un sprijin mai bun in sidewall-ul anvelopei si o pata de contact mult imbunatatita, oferind incredere pilotului la inclinarea pe viraj si la reaccelerare la iesirea din curba.

Desenul anvelopei a fost realizat folosindu-se tehnologia FGD (Functional Groove Design), tehnologie ce-i permite anvelopei un comportament de slick pe uscat, combinat cu controlul in suprafetele ude, multumita unei cai de rulare neteda si una de inclinare cu santuri oblice putin adanci, intre acestea insa aflandu-se santuri longitudinale, ce asigura o trecere minima peste desen, fara a se pierde capabilitatea dispersarii apei. Pe timp umed, anvelopa fata sparge pelicula de apa, permitandu-i anvelopei spate o aderenta optima.

Printre noile solutii adoptate in constructia lui Pirelli Diablo Rosso Corsa, un rolul cel important il joaca compozitia acestei anvelope. Anvelopa fata are o compozitie in care s-au adaugat rasina si carbon negru, rezultatul fiind o anvelopa rezistenta la franarile violente de pe intrarile in viraj si iesirile puternice. Anvelopa spate, cu trei zone de compozitie, reprezinta modul ideal de a oferi siguranta pe strada si performanta pe circuit. Zonele diferite de duritate dintre umarul anvelopei si calea sa de rulare centrala, ofera atat performanta cat si durabilitate in timp. Inginerii de la Pirelli au introdus in avelopa rasina si polimeri speciali, optimizati in ceea ce priveste compozitia chimica, pentru a asigura cel mai bun raport intre comportamentul pe ud sau pe uscat. Zona de pe umarul anvelopei spate este construita cu o compozitie de 100% carbon negru, pentru a fi cat mai moale posibil, ce intra repede in temperatura, pe care o pastreaza mereu la valori aproipiate de cea a caii de rulare centrale, "coroana".

Pirelli Diablo Rosso Corsa, la fel ca si Diablo Rosso II, lasa clientului posibilitatea de personalizare, pe spatiile dedicate de pe sidewall.

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.