Cauta in stiri

RSS Feed

dispozitive

Standere entry level Bike Lift

Costi Radoi | 31.01.2012
Foto ©: Bike Lift

Si pentru ca Motoflash nu se ocupa doar de motociclete, ci de tot ceea ce reprezinta lumea moto, hai sa mai vorbim si despre ceea ce intra in dotarea service-urilor, adica as vrea sa vorbim acum despre stander-ele de la Bike Lift.

La aceasta ora, Bike Lift este liderul mondial in productia de rampe, lifturi si stander-e moto.

Dupa cum stiti, stander-ele ele se impart in cele de fata, de spate si de centru, iar fiecare categorie are mai multe subcategorii, insa astazi vorbim de cele mai commune dintre ele.

Stander-ul de fata, FS-10, este construit din teava de otel, foarte rezistenta si are roti pentru usurarea ridicarii motocicletei. Prinderea pe furca se realizeaza fie prin placa cu role, SAR-10, ce creaza un soi de “scaun” pentru fixarea in capul furcii, fie prin conuri SAC-10, care se introduc in orificiul inferior al furcii. Pe langa FS-10, mai exista si versiunea FS-10E, construita din ergal, aceasta fiind mai usoara si preferata de catre echipele de curse.

Pentru motocicletele MV Agusta, care au o furca specifica, s-a construit FS-10H, care in loc de placa cu role sau conuri, are niste semipadele de ridicare.

Pentru spate, versiunea entry level propusa de Bike Lift este RS-17, din otel, respectiv RS-17E din ergal, stander ce ridica spatele motocicletei fie cu ajutorul padelelor SBG-10, fie cu ajutorul furcilor SAF-10. Furcile insa trebuie potrivite pe role de bascula, care de obicei au filet de 6, 8 sau 10 iar rolele propuse de Bike Lift se numesc NA-M6, NA-M8 si NA-M10. Fiecare set de 2 role de bascula, fie ca sunt de 6, 8 sau 10, beneficiaza de mai multe culori: R=rosu, G=auriu, B=albastru, T=argintiu si N=negru. Ca si in cazul stander-ului de fata, cel de spate beneficiaza de prezenta rotilor ce fac mai facila ridicarea.

O particularitate este stander-ul de spate RS-17TB, special construit cu furca integrata, si se potriveste doar pe modelele Bonneville, Thruxton si Scrambler, de la Triumph.

Pentru motocicletele Suzuki GSXR din perioada 2006-2007 s-a construit RS-17L, cu bratul pivotant mai lung, aceasta din cauza constructiei basculei motocicletei.

Mai exista si versiuni demontabile ale FS-10 si RS-17, si anume FS-10/S si RS-17/S.

Pentru a muta motocicleta in garaj, fara a o cobori de pe stander-e, exista caruciorul dublu RE-M, care se monteaza pe bratele stander-elor.

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.