Cauta in stiri

RSS Feed

vanzari

100.000 de Honda CBF in Germania

Paul Lozba | 11.03.2008
Foto ©: Honda

Cine risca, castiga. Pentru a lupta cu scaderea vanzarilor inceputa inca din 1997, Honda a avut un nou concept.

In loc sa ofere un produs orientat profesionistilor si amatorilor sportivi, Honda a dezvoltat seria CBF, destinata motociclistilor de zi cu zi. In loc de acceleratie maxima si performante de curse ale franelor, Honda s-a concentrat pe manevrabilitate sporita, sa joasa si comfortabila, greutate redusa si cuplu stabil. De asemenea, pretul foarte atractiv a fost un alt punct forte ce a contribuit la cresterea vanzarilor.

Faptul ca Honda a ascultat de cerintele motociclistilor normali are ca rezultat o cifra de vanzari impresionanta, recent inregistrandu-se vanzarea modelului cu numarul 100.000.

Succesul enorm inca din 2004 demonstreaza ca foarte multi motociclisti prefera modelele simple, polivalente si manevrabile, in defavoarea celor sportive. Pentru a sustine succesul comercial, Honda adus numeroase imbunatatiri modelului 2008.

Via | Motorrad

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.