Cauta in stiri

RSS Feed

campanii anti-accidente

Noua campanie de siguranta Think!

26.02.2010
Foto ©: Think!

Departamentul de Transport (DfT) din cadrul Guvernului Britanic a lansat o noua editie a campaniei de siguranta Think!, intitulata Motociclisti cu Nume, ce are obiectivul de a reduce numarul accidentelor suferite de motociclisti, prin umanizarea acestora in ochii soferilor.

Mesajul campaniei este ca motociclistii sunt oameni obisnuiti, cu nume, personalitati si familii, la fel ca si conducatorii auto.

Din statisticile publicate de DfT reiese faptul ca exista o probabilitate de 16 ori mai mare ca un motociclist sa fie ranit intr-un accident grav sau fatal, decat un conducator auto. In 2008, in Marea Britanie au decedat 493 de motociclisti in timp ce 5.556 au fost raniti serios.

Noua campanie Think vrea nu doar sa obtina atentia conducatorilor auto, facandu-i pe acestia sa observe motociclistii de pe strada si sa se gandeasca la persoanele care conduc motocicletele, ci si sa ii faca pe motociclisti sa ia masuri pentru a reduce riscurile de a fi implicati intr-un accident.

Think!

Bookmark and Share
Super tare by Alexandru on 01.03.2010
Din pacate, se pare ca tot tarile civilizate fac pasi in acest sens. Intr-o tara in care oricum lumea era cat de cat atenta apare o astfel de campanie. In Romania din pacate, motociclistii sunt doar niste chestii mici si neinsemnate pe sosea.
Excelent by Bogdan on 01.03.2010
Foarte bine gandita campania. Dar cum zicea si Alexandru, nu stiu la noi ce impact are...din pacate. Ma duc sa-mi fac si eu un panou din asta cu leduri, poate voi fi vazut astfel :)
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.