Cauta in stiri

RSS Feed

noutati 2008

Derbi Rambla 125 si 250i

15.03.2008
Foto ©:

Derbi propune Rambla 125/250i, noul scuter gandit pentru mobilitate urbana , ce combina dinamismul, inovatia tehnologica, caracteul sportiv si fiabilitatea. Cu caracteristici tehnice gandite pentru un public tanar si dinamic, Derbi Rambla, cu versiunile sale de 125 si 250i, e respunsul perfect la combinatia dintre distractiv si practic. Rambla e scuterul ideal pentru o utilizare urbana si cotidiana, si de ce nu pentru lungi iesiri extraurbane.

Din caracteristicile ce fac Derbi Rambla agil,sigur si distractiv, notam: sasiu robust din otel tubular de inalta rezistenta ce garanteaza stabilitate maxima, jante de 15'' din aluminiu si pneuri cu talon inalt. Seaua este joasa (775mm), ergonomica si comoda, fie pentru pilot fie pentru pasager; realizata din material cu o buna aderenta si cu cusatura rosie. Partea posterioara e caracterizata de prizele de aer in stil pur sportiv si de stopurile duble perfect integrate in liniile dinamice ale scuterului.Teava de esapament completeaza si defineste stilul pentru partea spate a lui Rambla , realizand chiar o optimizare a fluxului de aer , imbunatatind aerodinamica.

Sub sea este un spatiu amplu, ce poate adaposti o casca, deasemenea in fata este un sertar pentru diferite obiecte. Bordul este analogic-digital cu LCD ce confera o imagine sportiva si moderna. Priza de aer cald si priza de 12V, ideala pentru incarcat telefonul mobil, sunt alte particularitati ce faciliteaza uzul cotidian. Sunt disponibile diverse accesorii: cutie de bagaje ce se aplica in spate; parbriz , studiat pentru o protectie ergonomicaa pilotului, ideal in lunile reci.

Gandit pentru un public tanar si metropolitan,Derbi Rambla e propusa in doua versiuni de cilindree, 125cc si 250cc pe injectie, pentru a satisface toate necesitatile traficului urban. Sistemul de frana este compus din disc de frana de 260 mm pe fata ( dublu disc la versiunea de 250i), si 220 mm pe roata spate. Fie versiunea de 125cc fie 250cc furca fata are un amortizor hidraulic de 34 mm , in timp ce pe spate lucreaza un dublu amortizor hidraulic.

Modelul Derbi Rambla de 125cc e dotat cu un motor monocilindric in 4 timpi cu 4 valve , Euro 3 , racit cu lichid, ce scoate o putere de 11kw (15cp). Modelul de 250cc in schimb e echipat cu un motor monocilindru in 4 timpi si 4 valve, Euro3 ce scoate 16,5kw (22,5cp) cu o eficienta modificate pentru a reduce emisiile poluante, ofera o autonomie marita si se preteaza perfect traficului si necesitatilor urbane. O greutate de 144kg la versiune 125cc si 146kg la 250cc. La ambele versiuni rezervorul e de 7,5l. Culorile disponibile sunt doar doua : alb cu negru pentru Rambla 125 si albastru cu negru pentru Ramblu 250i.

Noul Rambla va fi distribuit prin intreaga retea Derbi incepand cu luna martie anul acesta , cu un pret pornind de la 2.850 Euro (125cc ) si 3.590 Euro ( 250cc ).

Tags: derbi, rambla, 125cc, 250cc
Bookmark and Share
buna ziua by MERFU DANIEL on 19.01.2009
VA ROG SPUNETI-MI CINE ADUCE PIESE SI ACCESORII PT SCUTERELE DERBI SUNT INTERESAT DEOARECE AM GP1-OPEN SI AM NEVOIE URGENT DE NISTE PIESE SI ACCESORII VA MULTUMESC
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.