Cauta in stiri

RSS Feed

editii speciale

Atuurile lui Repsol KTM 690 Rally

12.01.2009
Foto ©: Repsol KTM

Avand in vedere evolutia consistenta a lui Marc Coma, dar si a celorlalti piloti oficiali KTM, din Raliul Dakar 2009 aflat in plina desfasurare, este cazul sa va prezentam si atuurile motocicletei pregatite special pentru ei de catre producatorul austriac.

Motocicleta Repsol KTM 690 Rally este echipata cu motorul monocilindric racit cu lichid de 654 cmc al deja cunoscutului model LC4. In varianta de productie acesta dezvolta 65 de cai putere, dar pentru competitie a fost setat sa produca 70 de cai putere la 7.500 rpm si un cuplu de 70 Nm la 6.000 rpm.

Ambreiajul umed multidisc este actionat hidraulic, motorul fiind echipat cu o cutie de viteze in sase trepte si dispunand de un carburator performant Keihin FCR 41, fata de modelul standard care este alimentat prin injectie!

Cadrul tubular este realizat dintr-un otel dur iar sistemul de suspensie marca WP ofera o cursa de 300 mm pe fata si 310 mm pe spate, in ambele cazuri acesta fiind complet reglabil.

Repsol KTM 690 Rally este echipat cu un singur disc de frana fata cu dimensiunea de 300 mm si unul de 220 mm pentru roata spate. Motocicleta are o garda la sol de 320 mm atat de necesara pentru a face fata diversitatii terenului intalnit intr-un raliu.

Dimensiunile anvelopelor sunt de 90/90-21 (fata) si 140/90-18 (spate), materialele de ultima generatie utilizate in procesul de modificare oferind o greutate totala de 162 de kilograme la gol. Autonomia mare a unui model de acest gen este realizata cu ajutorul rezervoarelor suplimentare montate, in total Repsol KTM 690 Rally putand cara 36 de litri de combustibil.

Via | Faster and Faster

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.