Cauta in stiri

RSS Feed

modele viitoare

CR&S revine pe piata cu modelul Duu

01.09.2009
Foto ©: CR&S

Mica firma milaneza CR&S (Cafe Racers & Superbikes) s-a facut cunoscuta pe piata motocicletelor construite in editii limitate prin modelul Vun, un roadster sportiv si agil ce cantareste 135 de kilograme la gol si este echipat cu un motor monocilindric de la Rotax capabil sa dezvolte 54 de cai putere.

Dupa mai bine de doi ani de munca, compania se pregateste acum sa lanseze in luna noiembrie la EICMA urmatoarea sa creatie, modelul Duu. Aceasta denumire care inseamna "Doi" in dialectul local vine de la faptul ca motocicleta va avea un motor cu doi cilindri in V, de 2.000 de cmc, doua evacuari finale si va cantari aproximativ 200 de kilograme.

CR&S Duu este cu siguranta un model care ignora mai toate aspectele practice, fiind proiectat pentru un singur lucru si anume placerea pilotajului. Roberto Crepaldi, fondatorul CR&S, a contribuit esential la importurile de motociclete Harley-Davidson in Italia de la inceputul anilor '80 si de atunci a pastrat o buna relatie cu oameni precum Erik Buell sau diversi tehnicieni de marca de la S&S Cycle, asa ca sansele ca motorul lui Duu sa fie de provenienta americana sunt foarte mari.

Motocicletele construite de putinii angajati ai firmei CR&S nu sunt chiar ieftine, primul model Vun costand in jur de 14.000 de euro iar viitorul Duu este asteptat sa aiba un pret de aproximativ 20.000 de euro.

La dezvoltarea companiei CR&S a fost implicat in anii '90 si celebrul John Britten, creatorul legendarei motociclete Britten V1000, cele doua parti infiintand ulterior si o echipa de curse.

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.