Cauta in stiri

RSS Feed

test drive

Kawasaki ER-6N 2009 - test drive

23.10.2008
Foto ©: Motociclismo

Fiind vandut in peste 22.000 de exemplare in toata lumea, Kawasaki ER-6N ramane un model popular, capabil in orice situatie. Nu poate fi comparat cu ZX-6R, dar arata interesant si dispune de suficienta putere incat sa nu devina plictisitor. Versiunea 2009 a fost testata de Motociclismo Spania si iata la ce concluzii au ajuns.

Kawasaki ER-6N este raspunsul nevoilor unui motociclist urban, atragand de fapt multi clienti noi ai marcii Kawasaki. Este un model utilitar, modern, necostisitor, si a fost imbunatatit pentru 2009.

Obiectivul pentru ER-6N 2009 a fost de a imbunatati estetica, indeosebi detaliile fine si de a face motocicleta mai stabila si usor de condus. Stilul general a fost pastrat, dar saua si semi-carenajul au fost cizelate, facand motocicleta sa arate mai compacta si musculoasa.

Desi noul ER-6N arata mai atractiv, se simte destul de mult ca vechiul model, si acest fapt este un lucru bun. Diverse lucruri au fost imbunatatite, incepand cu asezarea asimetrica a oglinzilor (pentru o vizibilitate mai buna), saua coborata si ghidonul diferit, care acum pare mai aproape, prinderile suplimentare pentru securizarea bagajelor usoare si alte detalii. Totusi, instrumentele de bord, care arata cool, nu sunt foarte lizibile.

Suspensia fata a modelului ER-6N 2009 a fost intarita destul de mult, incat acum se simte potrivita. Noua motocicleta este mai agila decat predecesoara sa iar sistemul de injectie pare sa fi fost imbunatatit, raspunsul motorului sub 4.000 rpm fiind mai rapid si mai consecvent.

Motorul cu doi cilindri in linie de 649cc, 8 valve, DOHC, racit cu lichid nu este la fel de lin precum un patru in linie. In ciuda tuturor tampoanelor de cauciuc, inca se pot simti vibratii, mai ales peste 7.000 rpm, ele nefiind insa enervante.

Cu doar 72 cp, motocicleta este manevrabila, placuta la condus si practica pentru utilizarea zilnica, pretabila atat pentru incepatori cat si avansati. Cantarind 200 kg (204 kg pentru varianta cu ABS), ER-6N nu este chiar usoara, dar avand in vedere ergonomia ei, se simte usor de condus si se manevreaza bine. Sistemul de franare este suficient de puternic iar ABS-ul este neintruziv.

In concluzie, Kawasaki a reusit sa creeze un model potrivit majoritatii stilurilor de condus si suficient de capabil sa fie distractiv pentru toate clasele de motociclisti. In plus, avand un pret de achizitie situat in jurul sumei de 6.000 de euro, Kawasaki ER-6N 2009 este oricand o alegere buna.

Via | Faster and Faster

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.