Cauta in stiri

RSS Feed

Cory Maindrive

Old school chopper

Nelu Banica | 15.10.2012
Foto ©: maindrivecycle.com

Imi aduc aminte cum la inceputurile pasiunii mele pentru choppere si customuri tot ce era extrem de inalt, mare sau lat imi capta automat atentia. Cu cat designul era mai extravagant cu atat eram mai captivat.
Odata cu trecerea timpului am ajuns incet incet sa fac diferenta intre chici(!) si ceva ce merita atentie. Totodata, am invatat sa apreciez stilul clasic al chopperelor. Acel look al chopperelor originale, care chiar daca sunt creatii ale zilelor noastre par desprinse parca din paginile Easyriders din anii '70-'80.
Proiectul de fata mi-a captat atentia si castigat respectul tocmai pentru ca asa ar trebui sa arate un chopper/bobber adevarat. S-a plecat de la un rollin chassis (ansamblu cadru-roti) primit cadou. Fara a da sorti de izbanda in mainile proprietarului si proiectul sa fie terminat vreodata, stafeta a fost predata lui Cory Hebert de la MainDrive Cycle.
Cory a avut grija sa duca treaba la bun sfarsit si a facut-o intr-un mare fel! Stilul abordat este unul clasic si foarte minimal mergand pe deviza ''more is less''. Astfel, aripa fata lipseste cu desavarsire, lasand roata fata cu janta spitata sa straluceasca in soare fara nicio jena. Mai mult, pana si frana fata lipseste, rezultatnd astfel un look foarte curat. In schimb, pe spate sunt montate nu una, ci doua frane de la Flyrite. Deci maneta de pe ghidon este indreptatita sa fie acolo unde este.
Furca fata de provenienta Harley este de tip narrow-glide, polisata.  Ghidonul ales era enorm si inutil asa ca au fost aplicate unele customizari in asa fel incat sa se potriveasca desigului general al proiectului. Cu riser-ele integrate, s-a optat pentru sudarea lui de furca, intarind din nou aspectul minimalist. 
Rezervorului de tip wassel peanut tank i s-au adus modificari la tunelul median pentru a avea look-ul dorit de client, pe sub el ascunzandu-se si ceva cablaraie. Mai in gluma mai in serios, Cory imi impartasea posomorat cum aripa spate nu se potrivea deloc, dar deloc. Ceva munca depusa si aripa a acceptat roata spate, intr-un mod elegant si frumos as putea adauga. In amintirea vremurilor trecute dar si pentru utilitate un sissy bar usor inclinat si-a facut aparitia.
Negrul este ales ca si punct principal al paint job-ului pe care motive grafice inspirate din cultura pop isi fac simtita prezenta. Nu credeam ca albastru poate fi combinat cu maro intr-un fel in care sa nu oripileze. Si totusi s-a intamplat. Responsabil pentru asta a fost Brian Bass din Dallas, Texas.
88'' Panhead de la Accurate Engineering este numele inimii motorizate ce bate in interiourul cadrului. Face casa buna cu transmisia de la Harley, reconstruita complet. Se face auzita printr-un esapament dublu realizat de Cory dintr-o pereche de tevi vechi ''cocktail shaker mufflers'', ''imprumutate'' de la un prieten!

SURSA:dwrenched.com

 

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.