Cauta in stiri

RSS Feed

prezentari

Piaggio prezinta noul scuter X7 Evo

15.07.2009
Foto ©: Piaggio

Evo X7, scuterul GT compact de la Piaggio evolueaza, atat tehnic cat si in design. Noul Piaggio X7 Evo, compact si agil, este mijlocul ideal de a te deplasa prin traficul urban fiind in acelasi timp stabil si protectiv ca un maxi scuter. Performantele sale excelente sunt asigurate de cele doua motorizari disponibile, 125cmc si 300cmc (in patru timpi cu patru supape, racite cu lichid), rotile cu diametru mare, 13” si 14” si un sasiu proiectat inteligent, perfect balansat.

Piaggio X7 Evo este solutia pentru mobilitate urbana si metropolitana care combina cele mai bune caracteristici ale unei game variate de tipuri de scutere. Cu un design elegant si distins si o greutate la gol de doar 159 Kg (161 Kg pentru 300), Piaggio X7 Evo imbina dinamismul si greutatea redusa a unui scuter de oras cu stabilitatea, manevrabilitatea si protectia, care pana acum erau rezervate masivelor maxi scutere.

Stil: proiectat in jurul conducatorului.
Designul Piaggio X7 Evo a pornit de la conducator: rezultatul fiind ergonomia perfecta a unui vehicul care raspunde rapid la comenzi dar este in acelasi timp confortabil si usor de utilizat in traficul aglomerat din oras.

Liniile noului Piaggio X7 Evo au fost trasate in jurul conducatorului: un scut aerodinamic si protector pentru picioare, un parbriz montat pe ghidon si carene laterale agresive si impunatoare. Conducatorul sta intr-un spatiu cat se poate de confortabil si formeaza un tot unitar cu scuterul, rezultand un vehicul pe care simti mai degraba ca il porti decat ca il conduci, simplu si eficient in utilizare.

Partea frontala este definita de grupul optic de dimensiuni mari care creeaza o legatura puternica cu ultima generatie de scutere GT de la Piaggio, conferind-ui in acelasi timp modelului Piaggio X7 Evo un aspect agresiv cu o expresie de stralucire.

Parbrizul montat pe ghidon
continua neintrerupte liniile suple ale scutului frontal pentru a oferi maximum de protectie aerodinamica. Carenele laterale definite de linii simple dar determinate accentueaza dinamismul vehiculului subliniind aspectul impunator si dimensiunile surprinzator de compacte.

Chiar si noua sa, ampla si confortabila se integreaza perfect in designul noului X7 Evo, in timp ce inaltimea redusa a acesteia permite conducatorului sa ajunga cu picioarele la sol in orice conditii. Platforma pentru picioare si tunelul central sunt proiectate pentru confort si rigiditate maxima si completeaza, alaturi de sa si ghidon, pachetul ergonomic conceput pentru un control total al Piaggio X7 Evo.

Compartimentul generos de sub sa, suficient pentru a adaposti doua casti (una integrala si una jet) asigura o capacitate de transport bagaje impresionanta, fara a compromite aspectul suplu si dimensiunile compacte ale partii din spate, in armonie perfecta cu restul vehiculului. Noul port-pachet cu manere integrate pentru pasager ofera un plus de spatiu pentru transportul bagajelor.

Un alt element practic este noul buton electric pentru capacul rezervorului, montat acum pe ghidon pentru a permite alimentarea fara a cobori de pe vehicul.

Atentia deosebita pentru detalii este evidenta si in cazul panoului de bord, orientat catre conducator pentru lizibilitate sporita. Acesta ofera o multitudine de informatii si functii intr-un design elegant si sportiv accentuat de marginile cromate ale cadranelor.

Ciclistica si motorizari: performante stralucitoare in siguranta deplina.
Noul Piaggio X7 Evo se evidentiaza datorita sigurantei si raspunsului rapid in orice conditii. Stabil, agil, usor si protector, X7 Evo a fost conceput pentru a fi utilizat indiferent de anotimp, atat in oras cat si in deplasarile metropolitane.

Cadrul este de tip dublu-leagan din otel de inalta rezistenta, fiind completat de o furca hidraulica cu jambe de 35 mm in fata si o bascula spate care incorporeaza transmisia si este conectata la doua amortizoare hidraulice cu reglare in pretensionare pe patru pozitii.

Jantele din aliaj cu cinci spite ies imediat in evidenta datorita negrului agresiv, diametrului (14” in fata si 13” in spate) si nu in ultimul rand, pneurilor generoase care le echipeaza (120/70 si 140/60). Sistemul de franare de top este o garantie a sigurantei pentru Piaggio X7 Evo: cu discuri din otel de 260 si respectiv 240 mm in spate si etriere flotante cu cate doua pistoane.

Piaggio X7 Evo este disponibil in doua variante de motorizari, de 125 si 300 cmc, ambele in patru timpi, racite cu lichid si cu o distributie cu patru supape. Ambele motoare ofera performante de referinta in clasele lor cu un consum de combustibil scazut datorita injectiei electronice.

Motorul de 125 cmc produce 15 CP (11 kW), puterea optima pentru utilizarea urbana. In timp ce motorul de 300 cmc este unanim acceptat ca si punct de referinta in ceea ce priveste performantele, consumul redus si fiabilitatea. Impresionanta putere de 22,4 CP (16,4 kW) si cuplul maxim de 23,8 Nm confera Piaggio X7 Evo o flexibilitate excelenta si o viteza maxima de top in clasa sa, facand acest scuter vehiculul ideal pentru orase mari dar si pentru calatorii lungi si placute.

Accesorii, culori si preturi.
Conceput pentru utilizarea de zi cu zi, Piaggio X7 Evo este foarte practic si poate fi personalizat cu o gama completa de accesorii care include: un portbagaj in culoarea scuterului cu o capacitate impresionanta de 45 litri, care se poate incuia cu cheia scuterului si capabil sa contina doua casti flip up, un parbriz din metacrilat de 4 mm, navigator Tom Tom, husa pentru picioare si husa pentru vehicul.

Piaggio X7 Evo este disponibil in patru culori: Rosu Antares, Gri Pulsar, Alb Perla si Negru Cosmo si poate fi achizitionate de la dealerii Piaggio la 3.101 EUR (fara TVA) versiunea de 125 cmc, respectiv 3.487 EUR (fara TVA) versiunea de 300 cmc.

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.