Cauta in stiri

RSS Feed

tehnologii

Posibile schimbari majore la Kawasaki

04.09.2008
Foto ©: Kawasaki

Asa cum bine puteti observa in schitele patentate de producatorul japonez, Kawasaki dezvolta un nou tip radical de dispunere a cilindrilor.

Noul design semnat Kawasaki este asemanator ca forma celui deja folosit pe Husaberg 450 FE si monteaza cilindri cu transmisia la un unghi de 70 de grade, dar de data aceasta este aplicat la motoarele mono sau multi cilindrice cu transmisii finale pe lant sau cardan.

Implementarea acestei strategii de design pe aproape toata gama de motociclete ar insemna ca, Kawasaki o priveste ca pe o semnatura tehnica care, pe langa faptul ca ar aduce beneficii in domeniul performantei, ar putea conferi producatorului japonez o diferenta mecanica palpabila ce poate forma un brand distinctiv in lupta cu ceilalti competitori. La fel cum BMW este asociat cu motoarele boxer sau Triumph cu motoarele in trei cilindri, am putea sa ne gandim in viitor la Kawasaki ca la un brand de motociclete cu motoare la 70 de grade.

Avantajele tehnice ale noii dispuneri includ greutatea redusa, un centru de gravitate mai coborat, dimensiuni reduse datorita combinarii carterului cu partea de transmisie, stabilitate marita cat si un traseu simplificat al aerului prin sistemul de admisie.

Kawasaki a patentat toate cele prezentate mai sus inca din anul 2006 dar abia acum au ajuns in atentia publica, insemnand ca producatorul japonez pregateste o posibila introducere a schimbarilor incepand cu modelele 2009.

Via I Hell for Leather

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.