Cauta in stiri

RSS Feed

Versiunea cu specificatii de America a modelului RC213V-S dezvolta mai putina putere decat CBR600RR.

Ciprian | 17.06.2015
Foto ©:

Am fost surprinsi sa descoperim saptamana trecuta ca RC213V-S dezvolta doar 159 CP in varianta de strada iar cu un kit de pista 215 CP.

Conform site-ului oficial RC213V-S, versiunea cu specificatii de America va dezvolta 101 CP la 8.000 rpm si un cupu de 75 NM la aceleasi turatii. Este mai putin decat versiunea oferita pentru cei din Franta, care au limita de 102 CP.

Acestia isi pot cumpara kitul sport pentru un maxim de 13.000 rpm. Americanii nu se bucura de acest avantaj, nespecificandu-se clar motivele; este doar un kit de curse, deci nu ar trebui sa existe probleme cu emisiile sau zgomotul.

Kitul sport va costa undeva la 12.000 euro.

Acesta vine cu urmatoarele:

Engine control unit (ECU modificat)

-Front air duct (priza de aer fata, posibil sa fie nevoie de eliminarea sistemului de iluminat)

-Exhaust muffler (evacuare marita, fara catalizator)

-AI joint cover set (nu stim ce este asta :D)

-Spark plugs (bujii performante pentru temperaturi ridicate)

-Loadcell type quick shifter (uite, pot sa schimb fara ambreiaaaj)

-Data logger (informatii de timp)

-Rear cushion connecting rod (schimbari la suspensia spate)

-Front brake pads (placute de frana cu specificatii pentru pista)

-Front brake lever remote adjuster

-Thermostat set

-Sprocket set

-Clutch guard (CFRP)

-Front cowl under cover

-Front winker holeplug

-Seat back rubber

-Lower cowl drain cap

-Harness modification set

-Fr/Rr maintenance stand (standere fata/spate)

-Indoor machine cover (husa)

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.