Cauta in stiri

RSS Feed

rezultate antrenamente

Rezultate finale 28 martie

28.03.2008
Foto ©:

Dani Pedrosa a facut o figura frumoasa in fata fanilor care s-au impartiti intre el si Jorge Lorenzo. Dupa numai sase tururi de pista, pilotul spaniol al Repsol Honda a reusit stabilirea celei mai bune ture, 1’40.337.  Avand in vedere ca Pedrosa a castigat in 2005 locul intai pe pista de la Jerez ( clasa 250) si ca in ultimii trei ani a urcat pe podium, nu e de mirare ca pleaca din start ca favorit. Coechipierul sau, Nicky Haiden a urcat pe podium in 2006. Echipele Honda de uzina au castigat aici de 15 ori, ultima oara cu Sete Gibernau in 2004.

DANI PEDROSA – “M-am antrenat pentru acest circuit inca dinainte de Qatar pentru a fi in perfecta forma in fata publicului care asteapta de la mine o victorie. Pista este sigura dar mai poate fi imbunatatita pe alocuri. Sunt cateva galme, din fericire nu prea multe dar asfaltul ofera o buna aderenta. Viteza maxima nu prea conteaza la Jerez dar ai nevoie de un sasiu bun care sa reziste la solicitarile din curbe si in franari. Jerez poate fi considerat un circuit pentru cei care conduc agresiv.”

NICKY HAYDEN – “Qatar nu a fost un week-end stralucit pentru noi dar speram sa recuperam aici. Motocicletele Honda n-ar trebui sa intampine probleme aici si-mi aduc aminte ca anvelopele Michelin aveau o priza buna pe acest asfalt. Ceea ce-mi place cel mai mult e atmosfera create de spectatori. Azi poti sa desenezi un circuit pe calculator cum vrei tu sa iasa dar publicul nu-l poti cumpara. Jerez e unul din circuitele mele favorite.”

Iata clasamentul pentru ziua de ieri:

Pilot                                                       echipa                                                   timp                        vit.max

1   Dani PEDROSA SPA                      Repsol Honda Team                                1'40.337                 276.5

2   Colin EDWARDS USA                   Tech 3 Yamaha                                       1'40.402                276.9

3   Nicky HAYDEN USA                       Repsol Honda Team                                1'40.415                277.4

Loris CAPIROSSI ITA                     Rizla Suzuki MotoGP                               1'40.423                278.3

5   Jorge LORENZO SPA Fiat             Yamaha Team                                         1'40.488              277.3

6   Andrea DOVIZIOSO ITA                JiR Team Scot MotoGP                            1'40.617                272.7

7   Casey STONER AUS                      Ducati Marlboro Team                             1'40.692                278.6

8   Valentino ROSSI ITA                      Fiat Yamaha Team                                  1'40.731                276.5

9   Randy DE PUNIET FRA                   LCR Honda MotoGP                                1'40.775                272.2

10 Chris VERMEULEN AUS                Rizla Suzuki MotoGP I                              1'40.837                277.9

11  Alex DE ANGELIS RSM                 San Carlo Honda Gresini                          1'40.944                266.8

12 John HOPKINS USA                      Kawasaki Racing Team                            1'41.042                276.6

13 Shinya NAKANO JPN                    San Carlo Honda Gresini                           1'41.135                273.0

14 Marco MELANDRI ITA                  Ducati Marlboro Team I                              1'41.188                278.6

15 James TOSELAND GBR              Tech 3 Yamaha                                         1'41.559                270.9

16 Toni ELIAS SPA                             Alice Team I                                               1'41.975                278.4

17 Anthony WEST AUS                     Kawasaki Racing Team                            1'42.422                273.8

18 Sylvain GUINTOLI FRA                 Alice Team                                                1'42.613                270.9

 
Credit foto:
Honda racing

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.