Cauta in stiri

RSS Feed

world superbike

Alstare Suzuki a testat noul GSX-R 1000 la Philip Island

02.12.2008
Foto ©:

Echipa de World Superbike Alstare Suzuki si-a terminat cele trei zile de teste pe circuitul de la Philip Island, Australia, unde alaturi de pilotii Yukio Kagayama si Max Neukirchner si-a propus sa pregateasca noile motociclete Suzuki GSX-R 1000 pentru sezonul 2009.

La sfarsitul celor trei zile, pilotii Yukio si Max au parcurs peste 420 de tururi, aducand informatii pretioase legate de noile modele si incercand diferite setari. Yukio a reusit sa-si doboare propriul record pe acest circuit iar Max sa se obisnuiasca cu viitoarea sa motocicleta mai bine.

Inainte de inceperea testelor, mecanicii echipei Alstar au petrecut aproximativ doua saptamani in Japonia pentru a pune la punct cele doua motociclete, inainte de le trimite in Australia. Dupa aceasta sesiune de teste echipa se va indrepta catre circuitul Kyalmi, din Africa de Sud, pentru a participa la testele oficiale de pe 10-12 decembrie.

Pilotul Yukio Kagayama a declarat in legatura cu cele trei zile de teste:
Tinand cont ca motocicleta este noua, avem mult de lucru la ea. Am putut sa merg putin in Japonia cu ea, inainte sa ajunga aici, la Philip Island, unde am avut posibilitatea sa o cunosc mai bine. Prima impresie este legata de manevrabilitatea net superioara fostului model dar acest lucru ramane de vazut daca se va schimba sau nu tinand cont de viitoarele modificari. S-au incercat in aceste zile diferite setari pentru sasiu, motor si suspensie; am schimbat cateva piese pentru a vedea cum se comporta pe circuit cu ele, sistemul de franare nu a scapat neexaminat,  astfel in ziua doi si trei s-a putut vedea modul in care acesta afecteaza in timpul a mai multor tururi pneurile. Nu am avut niciun accident si am mers mai bine decat ultima oara cand m-am aflat aici. Ramane sa mai lucram la partea electronica si sa ne pregatim cat mai bine pentru sezonul viitor.

Coechipierul sau, Neukirchner, a afirmat:"Cred ca motocicleta se manevreaza mai bine si sasiul este unul mai performant decat cel precedent. S-a muncit foarte mult la diferite componente ale motocicletei si am incercat sa ma obisnuiesc cat mai bine cu ea. In ziua a doua am cazut, cand pneul fata avea aproximativ 10 tururi iar cel spate era nou, dar exceptand o lovitura la cot nu am patit nimic grav. In ultima zi ne-am concentrat asupra pneurilor si a uzurii pe care acestea o dobandesc in conditii de concurs, neglijand partea electronica deocamdata. Pot spune ca m-am simtit mai sigur pe mine in fiecare zi si sunt multumit pentru ce am realizat pana acum.

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.