Cauta in stiri

RSS Feed

Romanian Superbike

Dunlop Romanian Superbike - Etapa 3 la Hungaroring

25.06.2010
Foto ©: ROSBK

Ionut Mistode si Ionel Pascota isi continua dominatia in Dunlop Romanian Superbike 2010, asigurandu-si maximum de puncte si din etapa 3 de pe circuitul de Formula 1, Hungaroring.

Chiar daca vremea s-a jucat putin cu strategiile pilotilor romani, acestia au avut parte de o experienta de neuitat. Circuitul Hungaroring ofera senzatii foarte puternice in conditiile de securitate impuse de Campionatul Mondial de F1.

SBK
Dupa spectaculosul start in cursa motocicletelor de 1000cc Superbike, Ionut Mistode isi pastreaza locul intai pe care il tine pana la sfarsitul cursei cu un avans considerabil. Zoltan Zsigmond reuseste un start foarte bun, ajungand in spatele pilotului Amckart Racing Team, Daniel Vargolici, dar pierde controlul motocicletei in incercarea de a-l devansa si este depasit de mai multi piloti. Luptele pentru pozitiile de pe podium continua, Bogdan Vrajitoru este depasit de Vargolici, acesta din urma dovedind clar o suprematie in material de concurs. Vrajitoru reuseste totusi sa castige lupta si termina in spatele castigatorului, fiind urmat la foarte putin timp de ocupantul locului 3, Daniel Vargolici. Pentru locul 4 au fost duse lupte grele intre pilotul Firemotorsport, Razvan Filipeanu, si pilotul 33team, Zoltan Zsigmond.

Dupa nenumarate depasiri intre cei doi, pilotul clujean, Zsigmond, reuseste sa pastreze locul 4. De remarcat este lipsa pilotului Daniel Iliescu, acesta fiind in recuperare dupa un accident dintr-o sesiune de antrenamente.

Ionut Mistode (locul 1):
“Vineri nu am reusit sa fac nici un antrenament din cauza ploii, dar sambata la calificari am reusit sa imi asigur locul 1 pe grila de start, cu toate ca am folosit doar anvelope medium. Am preferat sa testez anvelopele cu care urma sa mergem in cursa decat sa obtinem un timp mai bun in calificari utilizand anvelope soft. Circuitul de la Hungaroring nu este unul din preferatele mele, este foarte ingust, virajele sunt destul de lente, depasirile se pot face mai greu daca nu dispui de o motocicleta puternica.
Ca si in calificari, in cursa am folosit anvelope Dunlop Sportmax D211 GP compozitie medium. Anvelopele s-au comportat excelent, am reusit sa pastrez ritmul pana la sfarsitul cursei. In ultima tura am avut o mica problema, motocicleta a dat semne ca nu mai are benzina, dar am putut sa castig datorita avansului castigat pana la aparitia problemei tehnice.
Multumesc echipei tehnice pentru eforturile facute, mai ales ca in momentul de fata toti mecanicii sunt prezenti aici pe baza de voluntariat.”


Bogdan Vrajitoru (locul 2):
“Am luat un start bun, m-am trezit intr-un pluton de 4 piloti. Am avut in fata un pilot pe Aprilia si am observat ca pierd mult timp la plecari. Dupa ce am fost depasit de G (Daniel Vargolici), am stat calm . Ma bazam pe franare si pe intrarea in curba. Cautam sa depsesc ori la virajele cu franare violenta, ori combinatii stanga dreapta fara linie dreapta lunga intre ele. Am terminat pe locul 2, dupa Mistode. As fi vrut sa imi egalez timpul pe tur de 1:56, dar cand am aflat, dupa cursa, ca am mers in 3 cilindri, 1:59 ma incanta pe deplin si sunt increzator ca daca motocicleta va functiona corespunzator voi evolua si ca rezultat.”

Daniel Vargoloci (locul 3):

“A fost o cursa frumoasa, cu multe rasturnari de situatie. Un start destul de slab, am recuperat cateva pozitii si din cauza unui incident pe pista am pierdut locul 2. Nu am putut sa recuperz pozitia, avand 3 ligamente intinse la mana dreapta. Per total, o vreme schimbatoare, dar perfecta pentru cursa. Multumesc sponsorilor si mangerului de echipa pentru eforturile lor de a ne asigura tot ce e necesar, mecanicilor si colegilor de echipa care sunt mereu alaturi de tine.
Si sa nu uitam motocicleta BMW, senzationala, nici nu am cuvinte sa o descriu. Mai ales acum cu noua suspensie de la Zupin - Germania.”

REZULTATE:                   

 

 

Laps

Moto

Diferenta

Best Lap

1

Ionut Mistode

14

Suzuki

 

1:56.185

2

Bogdan Vrajitoru

14

Honda

47.487

1:59.580

3

Daniel Vargolici

14

BMW

57.988

1:59.779

4

Dimitar Mitov

14

Honda

1:03.043

2:00.084

5

Zoltan Zsigmond

14

Suzuki

1:15.130

2:01.074

6

Billy Illiev

14

Honda

1:15.718

2:00.623

7

Razvan Filipeanu

14

Honda

1:16.139

2:00.696

8

Mladen Shishkov

14

Suzuki

1:47.872

2:03.089

9

Todor Todorov

13

Suzuki

1 Lap

2:03.203

10

Sandu Adrian

13

Kawasaki

1 Lap

2:05.432

11

Artur Boit

13

Suzuki

1 Lap

2:07.133


SSP:

Cursa de la clasa 600cc, Supersport, a fost foarte animata mai ales in a doua jumatate a plutonului. Ionel Pascota s-a impus din primul viraj pana in ultimul acesta castigand cursa cu un avantaj considerabil. Pe locul 2 a terminat pilotul timisorean Catalin Cazacu, podiumul fiind completat de Dan Mainescu pilot 33team. De notat a fost evolutia tanarului bucurestean Petre Pop, acesta dovedind ca se poate folosi experienta dobandita in 2 ani de competitii cross. O lupta foarte aprinsa a fost si intre pilotii Stefan Popescu (GoRacing team ) si Marian Zaharia, acesta din urma reusind sa se impuna dupa un sir foarte lung de depasiri. Si clasa supersport a fost marcata de absenta unui pilot de top Octavian Negrea, Amckart Racing Team.

REZULTATE:                      

 

 

Laps

Moto

Diferenta

Best Lap

1

Ionel Pascota

14

Yamaha

 

1:57.032

2

Catalin Cazacu

14

Honda

14.834

1:58.166

3

Dan Mainescu

14

Honda

41.332

1:59.498

4

Bogdan Popovici

14

Honda

1:02.606

2:01.628

5

Petre Pop

14

Honda

1:16.642

2:02.591

6

Marian Zaharia

14

Honda

1:24.207

2:02.996

7

Stefan Popescu

14

Honda

1:47.781

2:03.237

8

Bogdan Cacoveanu

14

Yamaha

1:56.704

2:04.172

9

Cosmin Costescu

14

Yamaha

2:00.648

2:04.999

10

Paul Parloaga

13

Suzuki

1 Lap

2:06.657

11

Victor Nemes

13

Suzuki

1 Lap

2:06.752

12

Adrian Enache

13

Honda

1 Lap

2:10.325

13

Adrian Sotingeanu

12

Suzuki

2 Laps

2:16.771

DNF

Vlad Dumitrescu

3

 

 

 

DNF

Eduard Alexandrescu

 

 


Inca o data cele mai folosite anvelope au fost Dunlop Sportmax D211 GP, pilotii alegand intre doua compozitii: medium si medium-soft. Chiar daca circuitul este mult folosit pentru competitii automobilistice si este foarte gumat, anvelopele Dunlop s-au comportat bine, cu aderenta buna, durata considerabila si in acelasi timp au transmis pilotilor comportamentul motocicletei foarte bine.

Pentru mai multe informatii si rezultate accesati site-ul oficial Romanian Superbike.

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.