Cauta in stiri

RSS Feed

superbike

Etapa WSBK si teste oficiale pe Motorland Aragon

Costi Radoi | 03.07.2012
Foto ©: WSBK

Duminica, la inceput de iulie, pe circuitul spaniol Motorland din Aragon, s-a disputat inca o etapa a CM Superbike. Cursa s-a disputat pe o vreme caniculara.

 

Clasa Supersport l-a avut ca invingator pe Sam Lowes de la Bogdanka PTR Honda. Al doilea a sosit Sofuoglu, de la Kawasaki Lorenzini, insa acesta a nesocotit hotararea comisarilor de traseu, astfel incat a fost penalizat cu diferenta de 3 locuri pe care ar fi trebuit sa o respecte, astfel incat in clasament a devenit al cincilea.

 

Locul al doilea a fost pana la urma ocupat de Fabien Foret, de la Kawasaki Intermoto Step, iar al treilea de catre Sheridan Morais, colegul lui Sofuoglu de la Kawasaki Lorenzini.

 

La general, turcul Sofuoglu isi mentine prima pozitie, urmat de catre britanicul Lowes si de francezul Cluzel.

 

Prima cursa a clasei Superbike l-a avut ca protagonist pe italianul Max Biaggi, de la Aprilia Racing Team, urmat de catre compatriotul sau, Marco Melandri, de la BMW Motorrad Motorsport si de spaniolul Carlos Checa de la Ducati Althea Racing.

 

A doua mansa a fost castigata de catre Melandri, pe doi a sosit irlandezul Eugene Laverty de la Aprilia Racing Team, iar pe trei a sosit britanicul Chaz Davies de la Aprilia ParkinGO MTC Racing.

 

La general, liderul provizoriu este Biaggi, urmat de Melandri si apoi de Rea.

 

Surprize placute am avut si din partea fratilor Vrajitoru, Bogdan, la clasa Superstock 1000, ocupand locul al nouasprezecelea, iar Mircea, la Superstock 600, locul al paisprezecelea.

 

Ieri o noua miscare s-a intamplat pe circuitul spaniol, antrenamentele cu roti de aluminiu, de 17”, ce vor fi obligatorii incepand cu sezonul 2013. Dupa cum se stie, motocicletele actuale au roti mai mici decat cele standard, din vitrinele showroom-urilor, adica 16.5”. Testele s-au tinut cu o singura compozitie, SC1, avand insa 4 solutii de fata si 4 solutii de spate, la alegerea pilotilor. Primele tururi de circuit s-au facut cu rotile de 16.5” apoi s-a trecut pe cele de 17”, pentru ca pilotii sa poata face diferenta si sa poata comunica tehnicienilor eventualele probleme.

 

Astfel, cei de la Pirelli, unic furnizor de anvelope in WSBK, deja au sosit cu noua generatie Diablo, iar rotile de 17” vor face ca produsul sa fie cat mai aproape de specificatiile motocicletelor de strada. In acest fel, Pirelli s-au asigurat ca vor vinde clientilor obisnuiti un produs testat la maxim, urmarind si intarind sloganul “We race what we sell, we sell what we race”.

 

In urma testelor cronometrate, cel mai rapid pilot de la clasa Superbike a fost britanicul Sykes de la Kawasaki Racing Team, iar la Supersport a fost australianul Parkes de la TenKate Honda Racing.

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.