Cauta in stiri

RSS Feed

world superbike

Francis Batta incearca sa se explice

11.03.2009
Foto ©:

Inaintea inceperii celei de-a doua etape a Campionatului Mondial de Superbike, ce se va desfasura weekendul viitor pe Circuitul International Losail din Qatar, patronul si managerul echipei Alstare Suzuki, Francis Batta, a mai linistit apele dupa declaratiile sale dure la adresa producatorului italian Aprilia.

"Nu sunt impotriva Aprilia sau chiar BMW. Cei doi producatori au interpretat reglementarile si regulile, dar e modul in care reglementarile sunt facute care este gresit. Nu ar trebui sa fie posibil sa concurezi in campionat daca motocicletele nu sunt disponibile pe piata. Incerc sa obtin schimbarea regulilor si astfel Campionatul de Superbike sa se intoarca la spiritul initial."

"Trebuie sa modificam sistemul de omologare. In 2010 potrivit actualelor reguli fiecare producator va trebui sa fabrice 3000 de motociclete de strada, iar cu actuala criza economica si scaderea vanzarilor de motociclete aceasta cifra este absurda, va tine pe afara toti producatorii mici si medii si ar putea fi de asemenea o problema pentru marile companii japoneze."

"Suzuki Italia se asteapta sa vanda aproximativ 700 de k9, deci va fi necesar sa micsoram numarul de unitati ce urmeaza a fi produse si sa adaugam alte masuri de reducere a costurilor la reguli."

Via | Two Wheels Blog

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.