Cauta in stiri

RSS Feed

enduro

Primii piloti romani in Campionatul European de Enduro

03.05.2010
Foto ©: Ivan Moto Racing

Ervin Kovacs (Ivan Moto Racing Odorehiu Secuiesc), dublu campion national si est european la Enduro E2, Tudorel Cristea (Adventure Ride Bucuresti), vice-campion est - european si campion national Enduro E3 si Sorina Sandu (Comexim R Lupeni), campioana est europeana la enduro fete si campioana nationala la enduro E1 - Clasa B, au participat pe 1 si 2 mai 2010 la prima etapa din Campionatul European de Enduro, desfasurata la Boussac, in Franta.

Ervin Kovacs (Gas Gas EC 250 Six Days) a reusit sa termine ambele zile pe locul 16 din 30 de concurenti la E2, acumuland 8 puncte in clasamentul general, un rezultat foarte bun, tinand cont de nivelul inalt al competitiei si de faptul ca aceasta propune pilotilor conditii radical diferite fata de cele intalnite in Romania. Tudorel Cristea (Gas Gas EC 300 Racing) s-a clasat in prima zi pe locul 17, obtinand trei puncte, iar Sorina Sandu (Gas Gas EC 250 Racing) a reusit sa parcurga in ambele zile cate trei tururi din cele patru destinate fetelor, fiind insa descalificata din cauza ca a ramas in urma cu mai mult de jumatate de tur fata de concurenta din fata ei.

"Am invatat foarte multe in aceasta etapa si mi-am ameliorat constant timpii pe tur. Probele speciale au fost foarte grele, a si plouat, organizatorii inchizand mai multe urcari. In fiecare tur am depasit cel putin un pilot pe Enduro Test, consider ca m-am adaptat repede la vitezele mari cu care se ruleaza la acest nivel", a declarat Ervin Kovacs, cel mai bine clasat pilot roman la Boussac.

Tudorel Cristea este optimist: "In primul tur am cazut si m-am lovit la mana stanga, la care aveam probleme din Grecia si nu am putut sa fiu rapid pe probele speciale. Am decis sa nu mai continui. Nu sunt dezamagit, ma asteptam sa fie greu si sa trebuiasca sa trecem prin cateva etape de sacrificiu, pana ne adaptam la ritmul in care se ruleaza in Campionatul European. Nu se pune accent atat pe dificultate, ca in Romania, ci pe viteza. Ieri, am parcurs cinci tururi a cate 51 de kilometri, fara sa primesc penalizari".

Sorina Sandu a rulat pe acelasi traseu cu baietii, singura diferenta fiind ca a avut de parcurs o tura in minus. "In prima zi am pierdut foarte mult din cauza unui copac peste care trebuia sa trec la Extrem Test, iar in a doua, aversele de ploaie au facut ca traseul sa fie foarte dificil" spune Sorina Sandu, care a avut parte si de niste adversare de prim rang, cum ar fi campioana mondiala la enduro fete, frantuzoaica Audrey Rossat. "Mi-am ameliorat timpii pe probele speciale si de acum, stiu exact ce trebuie sa urmaresc la antrenamente: viteza, abordarea obstacolelor de Extrem Test si conditia fizica" a declarat Sorina Sandu, imediat dupa cursa de la Boussac.

Participarea pilotilor romani in Campionatul European de Enduro este posibila gratie: Patrick Moto, sponsor principal, GTS (sponsor Sorina Sandu), Best Security si Cinquecento Pizza Baia Mare (Tudorel Cristea, sprijinit si de clubul bucurestean Adventure Ride). Sorina Sandu a angajat un contract de performata cu Federatia Romana de Motociclism, prin care i se vor deconta deplasarile, daca se claseaza in primele sase sportive.

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.