Cauta in stiri

RSS Feed

dakar series

Romanii de la Central Europe Rally dupa 4 zile si jumatate

24.04.2008
Foto ©: Rallyphoto

Revenirea ieri in Ungaria nu a fost de bun augur pentru pilotii romani prezenti la Dakar Series - Central Europe Rally, toti intampinand probleme pe prima sau pe a doua speciala a zilei a 4-a.

Moto&Quad
Razvan Irimescu, ocupantul locului doi in clasamentul general al Quad-urilor la finalul primelor trei zile, s-a ales in dimineata etapei a 4-a cu suspensia rupta si a fost nevoit sa abandoneze pe prima proba speciala a etapei Debrecen - Veszprem.

Mani Gyenes impreuna cu alti 37 de concurenti a primit o penalizare de o ora, in timp ce Marcel Butuza una de 6 minute. Pilotul Vectra Racing Team a fost sanctionat pentru depasirea limitei de viteza si dupa proba speciala din aceasta dimineata se afla pe locul 13 la clasa Super Productie.

Mani Gyenes: “A fost foarte ciudat ieri pe proba a doua. Am mers dupa road book, insa cand am ajuns in parcul de asistenta mi s-a spus ca am ratat un waypoint, iar ulterior am aflat ca sunt inca 37 de piloti de la categoria moto care au aceeasi problema. La acest raliu ca sa poti lua waypoint-urile trebuie sa te apropii de ele la o distanta de maxim 90 de metri, iar waypoint-ul de ieri era intr-o bucla care te scotea practic de pe trasa uramand sa revi dupa ce ai luat acel punct. Ieri in anumite locuri au fost benzi pe traseu si oameni care iti indicau ruta la fel ca la etapele de enduro, inclusiv in locatia acestui punct sincer nu inteleg cum am putut atat de multi sa nu luam acel waypoint. Prima etapa de astazi a fost ok, insa traseul de aici are foarte multa piatra si este destul de greu sa iti menti un ritm de la inceputul pana la sfarsitul probei. Acum pornim in cea de a doua proba care este mai scurta dar mai tehnica si cu mai multe capacane in ceea ce priveste navigatia. Sper sa pot recupera cat mai mult in zilele urmatoare si sa reajung pe podiumul clasei 450 cmc, unde dupa penalizarea primita ieri sunt pe locul 6.”

(waypoint: pe langa punctul de control orar, pe probele speciale exista si asa numitele waypoint-uri care sunt practic mascate, pilotul ne primind indicatii de la GPS privind directia acestui punct. Pentru a ajunge la waypoint se urmareste road-book-ul, iar la C.E.R, iti este marcata trecerea pe la un astfel de punct daca te apropii la cel mult 90 de metri de locatia sa.)

Alex Garbacea si Romeo Duicu coechipierii lui Marcel Butuza la Vectra Racing au reusit sa se mentina in primii 30 de concurentii la Super Productie, desi in etapa de ieri lui Alex nu i-a functionat  GPS-ul dupa ce in urma unei cazaturi a rupt antena.

Ioan Lutas dupa ce a pierdut mult timp in ultima zi de la Baia Mare, din cauza unei cazaturi pe prima proba speciala, incearca sa recupereze insa nu a reusit sa urce, pentru mai moment, mai sus de locul 70.

Dupa abandonul lui Razvan Irimescu de ieri, atentia la categoria Quad a fost indreptata catre al doilea pilot al Team Dakar Romania, Alex Pauliner locul 8 in clasamentul general al raliului (dupa 4 zile si jumatate).

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.