Cauta in stiri

RSS Feed

World Superbike

Victorie fantastica pentru Carlos Checa

01.03.2010
Foto ©: Althea Racing Team

Prima cursa a sezonului s-a desfasurat sub un cer noros, dar cu pista complet uscata. Pilotii echipei Althea Ducati si-au petrecut incalzirea de dimineata ajustandu-si Ducati-urile pe ultima suta de metri, pentru cele doua curse ale zilei a cate 22 de ture fiecare.

Datorita calificarilor din Superpole din ziua precedenta, Carlos Checa avea sa plece de pe ultima pozitie a primei linii de pe grila de start, in timp ce Shakey Byrne din linia cinci, pozitia 18.

In prima cursa, startul nu a fost unul prea fericit pentru Checa, acesta neputand fructifica avantajul conferit de clasarea foarte buna. In primele ture Checa se afla pe locul 6, iar coechipierul sau, Byrne il urma pe 7. La mijlocul cursei, Carlos Checa se duela aprig pentru pozitia a 4-a intr-un grup de 6 piloti, timp in care Shine Byrne ajunsese in pozitia 14. In final Checa s-a clasat pe 7, Byrne ramanand pe locul 14.

Nici startul cursei urmatoare nu l-a avantajat pe Checa, incheind primul tur pe locul 8. Byrne ocupa o descurajanta pozitie 15 in urma primelor ture. Pe masura ce cursa inainta, Carlos Checa reusea in a urca pozitie cu pozitie, reusind intr-un final sa ajunga grupul fruntas format din 5 piloti. Shane Byrne a urcat si el pana in pozitia 10, finalul cursei gasindu-l insa pe locul 12. Intre timp Carlos reusea depasirea lui Haga, ajungand astfel in pozitia a patra.

Ducati-ul echipei Althea s-a dovedit a fi setat perfect, Carlos reusind in ultimile ture depasiri de-a dreptul fantastice, Fabrizio si Guintoli cazand pe rand victimele stabilitatii impresionante pe momentele de franare ale modelului 1198 pilotat de Carlos.

Lovitura de gratie avea sa o reuseasca in ultima tura, depasirea liderului Leon Haslam uimind intreaga audienta, reusind astfel prima victorie pentru echipa Althea Ducati.



Carlos Checa a declarat:
"Cursa a doua a fost perfecta. In prima cursa am ales o anvelopa poate un pic prea dura fata de conditiile din pista, impiedicandu-ma astfel sa franez mai eficient. Am ales o anvelopa diferita in cursa a doua si am reusit astfel sa franez mult mai puternic, deasemenea forma fizica foarte buna m-a ajutat sa trec de ceilalti concurenti relativ usor. Compozitia anvelopei m-a afectat mai putin comparativ cu ceilalti piloti, stilul meu de pilotaj dovedindu-se mai eficient."

"Nu am reusit sa il depasesc pe Haslam decat pe final, am incercat sa trec mai devreme dar pur si simplu nu aveam spatiul necesar. Sunt extrem de multumit de rezultat evident, este prima cursa alaturi de Althea si Ducati 1198, beneficiem de un suport extrem de bun pentru acest sezon (n.r. din partea Ducati). Doresc sa multumesc ehipei mele pentru dedicarea si munca depusa pana in ziua cursei."

Iata ca la doar patru luni de la momentul in care Checa parea ca va apuca o trasa brusc descendenta in cariera sa, "El matador" revine spectaculos dupa un sezon 2009 mediocru. Trecerea de la cei 4 cilindrii in linie Honda, la cei 2 in V Ducati se pare ca i-a priit de minune.

Via |  World SBK & Crash

Bookmark and Share
 

Spune-ti parerea

 
 
 
 
 
 

Avertisment
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate.
Va rugam sa nu folositi un limbaj indecent.